Marketing de destinacions turístiques

Hem aconseguit ser una de les agències de referència en gestió i marketing en xarxes socials per a l’Agència Catalana de Turisme gràcies a l’exitosa gestió de la seva estratègia a les xarxes socials al mercat Hispanoamericà tractant, a més, amb Partners com Latam Airlines, Freixenet o Port Aventura.
Gestionem les xarxes corporatives d’un client com Turisme de Barcelona, treballant per establir un discurs de sostenibilitat sobre la ciutat destinat al visitant MICE.

Hem desenvolupat un ecosistema web per a l’Oficina de Promoció Turística de la Vall de Ribes destinat a promocionar tant la seva oferta hotelera i restauradora com les seves propostes d’oci i culturals.

A partir del Gener 2020 serem l’agència encarregada de promocionar la estratègia de xarxes socials del programa Visit Pirineus

Client: Agència Catalana de Turisme, Turisme de Barcelona, Oficina Promoció turística de la Vall de Ribes  |  Projecte: Web, Videomarketing, Xarxes Socials  |  Àrees: Online i Premsa

Close Menu