Aigües de Barcelona / Universitat de Barcelona / Afterpulse

A vegades, els diferents tipus de client, fins i tot necessitant serveis aparentment similars, requereixen el disseny d’estratègies que no poden estar tallades per un mateix patró. En aquest cas parlem de la gestió de diversos canals a xarxes socials i de la generació de pastilles de vídeo per a l’empresa Aigües de Barcelona. Havent-nos encarregat del llançament d’@aiguesbcnclient, en poques setmanes es va convertir en referent intern de la casa sobre com gestionar (i a la
vegada humanitzar) la comunicació d’una empresa d’aigües en canals socials.

Amb la Universitat de Barcelona ens trobem davant el repte d’assessorar en el dia a dia la gestió d’un canal de Facebook i Twitter amb una comunitat d’alumnes i professors que exigeix un flux d’informació constant i adequat a necessitats molt diferents.

Finalment, va ser Afterpulse, un videojoc-app de milionàries vendes internacionals desenvolupat per Digital Legends, el que ens va sotmetre al repte de gestionar una forta crisi de reputació digital a nivell mundial (interactuant i desplegant múltiples campanyes a xarxes socials en anglès, francès, xinès i japonès), amb escenari principal a Europa, Àsia, EUA i Oceania.

Clients: Aigües de Barcelona, Universitat de Barcelona, Digital Legends  |  Projecte: XXSS, Campanyes de mkt online (social ads) i gestió de crisi de reputació  |  Àrees: Marketing online, gestió de XXSS, gestió de comunicació a XXSS

Close Menu