
Introducció a la comunicació corporativa

Les claus de la comunicació corporativa
Des d’una perspectiva 360º integrem les diferents eines de comunicació en una estratègia comunicativa que persegueix uns objectius definits i s’alinea amb l’estratègia corporativa.
Aquest curs és molt sol·licitat tant per empreses en fase de llançament o creixement i per a departaments de marketing que han d’assumir les funcions de comunicació de l’empresa.
D’altra banda, també es pot adaptar el curs a les necessitats dels departaments de recursos humans, que han de definir i desenvolupar la comunicació interna corporativa.
Mòduls opcionals i combinables entre sí
Pla de comunicació
Estratègia de comunicació
Comunicació amb mitjans
Comunicació interna
Relacions Públiques
Segmentació d’audiències
Employer branding
Membership marketing
Equip docent

Carles Fernández

Georgina Valls
Especialista en comunicació corporativa. Desde els 17 anys va començar en el món dels mitjans de comunicació com la ràdio i els diaris. Després es va especialitzar dins el món de la comunicació corporativa i el màrqueting digital.

Neus Jordi
Consultora de marketing i comunicació amb més de 20 anys d’experiència.
Especialista en content marketing, membership marketing i comunicació esportiva.

Jose Luis Palomo
Fa més de 20 anys que va començar la seva trajectòria professional lligada sempre a la comunicació corporativa. Ha estat responsable de comunicació d’empreses i institucions des de fa més de 15 anys. Especialitzat en comunicació digital.