
Gestió de comunicació de crisi

Sortir reforçats d’una crisi
La millor comunicació de crisi és la que sap parar el cop i no mermar reputació de la companyia davant d’un l’incident que pot afectar la imatge de l’empresa.
Aconseguir-ho no és gens fàcil i suposa dominar aquest àmbit de la comunicació, a més de comptar amb una sèrie d’habilitats de lideratge.
El curs de gestió de comunicació de crisi de Vitamine Academy t’ensenya a preveure possibles incidents que es podrien provocar en la teva companyia, elaborar protocols i manuals de comunicació de crisi, preparar les accions de comunicació necessàries per a la gestió de cada incidència, definir els portaveus i les estratègies de comunicació a seguir en cada cas, adaptar els missatges a cada públic objectiu i segmentar i adaptar els missatges a través dels diferents canals de comunicació.
Es tracta d’un curs complet dirigit a directius d’empresa, professionals de la comunicació, polítics i líders, que es pot adaptar en funció de les necessitats.
Mòduls opcionals i combinables entre sí
El protocol de comunicació de crisi
Preveure crisis, accidents i incidències
Els missatges de la comunicació de crisi
Els portaveus en la comunicació de crisi
Stakeholders i públics objectius en la comunicació de crisi
Eines per a una comunicació de crisi eficient
La comunicació de crisi en l’àmbit digital
Avaluació de la comunicació de crisi
Equip docent
