
Comunicació interna per a departaments de RRHH
Aquesta formació s’adreça als departaments de RRHH i ofereix les claus per dur a terme una estratègia de comunicació interna efectiva, que aconsegueixi motivar l’equip, potenciar el sentiment de pertinença i afavorir la retenció de talent, que són alguns dels reptes als quals s’enfronten els professionals dels recursos humans avui dia. El programa és modular perquè cada empresa l’adapti a les seves necessitats.

Motivar l'equip i afavorir la retenció de talent
La comunicació interna és una eina fonamental per aconseguir una gestió eficaç dels recursos humans a qualsevol organització. Un pla de comunicació interna adequat pot millorar la motivació de l’equip, potenciar el sentiment de pertinença i afavorir la retenció de talent. En aquest sentit, és fonamental que els departaments de RRHH comptin amb les habilitats i competències necessàries per dissenyar i executar una estratègia de comunicació interna efectiva.
Aquesta formació modular té per objectiu dotar els professionals de RRHH de les eines i tècniques necessàries per dissenyar i executar una estratègia de comunicació interna efectiva, per millorar la motivació de l’equip, potenciar el sentiment de pertinença i afavorir la retenció de talent.
Mòduls opcionals i combinables entre sí
Fonaments de la comunicació interna
Identificació de públics i canals de comunicació
Disseny i planificació d’una estratègia de comunicació interna
Campanyes de comunicació interna: tipologies i casos pràctics
La secció Carreres de la web
Newsletters de comunicació interna
Employer branding i LinkedIn
Comunicació de canvis i gestió de crisis
Analítica i avaluació de resultats
Equip docent

Carles Fernández

Georgina Valls
Especialista en comunicació corporativa. Desde els 17 anys va començar en el món dels mitjans de comunicació com la ràdio i els diaris. Després es va especialitzar dins el món de la comunicació corporativa i el màrqueting digital.

Neus Jordi
Consultora de marketing i comunicació amb més de 20 anys d’experiència.
Especialista en content marketing, membership marketing i comunicació esportiva.

Jose Luis Palomo
Fa més de 20 anys que va començar la seva trajectòria professional lligada sempre a la comunicació corporativa. Ha estat responsable de comunicació d’empreses i institucions des de fa més de 15 anys. Especialitzat en comunicació digital.