Que Linkedin és un canal amb moltíssimes possibilitats és una indiscutible a hores d’ara , però que tant empreses com professionals perverteixen el seu ús, i amb les seves males pràctiques li resten valor també . En la línia de deixar clars els objectius d’un grup de debat i el seu ús real ens ha agradat molt l’apunt que el grup Bloggers i Periodistes fa al respecte quan et dones d’alta. Així ho comuniquen :

– No publiquem notícies, entrades de blocs , ni informació promocional o publicitària . Si us plau , no enviïs aquest tipus de continguts . Blyp és un grup de debats .

– Si envies aquests continguts canviaran els teus permisos i les teves aportacions passaran a quedar pendents d’aprovació . Si us plau , llegeix les regles abans d’enviar continguts .

– Aquestes simples normes protegeixen al grup del voluminós spam que , de no filtrar- , acabaria afectant seriosament la qualitat dels debats .

– Com sabem que donar-se a conèixer és important en aquest àmbit , obrim un debat exclusivament perquè ofereixis els teus blocs, activitat i una breu ressenya de les teves experiències i estudis . Es diu ” Presentem la nostra activitat , reforcem la xarxa” . Dins d’aquest debat SI pots deixar UN comentari amb el que fas .
D’aquesta manera queda clar que es tracta d’un Grup de debat on compartir reflexions i experiències però que en absolut pot ser utilitzat com una via de difusió de notes de premsa ni informació publicitària sobre els clients amb els que treballem molts dels professionals que participem en aquest grup .

Helena Abellán