Fa temps que els responsables de màrqueting de Coca Cola van declarar públicament que no veuen en la publicitat convencional com a un canal de màrqueting potent en un futur pròxim, així que fa temps dedicant recursos a pensar en accions de branded content potents i creatives. I quan diem potents i creatives no estem parlant obligatòriament de grandioses inversions de diners (encara que pot ser que sí) sinó d’un enfocament diferent del màrqueting i la comunicació. L’eix principal a través del qual pivota el branded content és posar l’usuari en el centre del missatge, pensar per i per a ell, en les seves aspiracions, els seus desitjos, les seves il·lusions i allò que li pot fer connectar amb els valors de la nostra marca. Un dels millors exemples recents es aquesta bonica però simple acció de Coca Cola, en què han recreat en aquests mesos d’hivern en una marquesina d’una freda parada de bus d’Uppsala (Suècia) imatges d’un càlid estiu. Conec Uppsala a l’hivern i us asseguro que l’experiència de veure una imatge de sol (encara que sigui recreada) et pot fer plorar d’emoció.