CCIB

Una estratègia empresarial que tingui en compte a tots els stakeholders és essencial per a qualsevol institució. No es tracta només de realitzar bé la teva feina, sinó d’establir una bona relació amb l’entorn i construir proactivament la teva pròpia reputació.


Quan vam començar a treballar amb el CCIB (Centre de Convencions Internacional de Barcelona), l’emblemàtic espai del Fòrum gestionat per la multinacional del sector dels events GL events, l’organització complia amb fites i resultats extraordinaris. Material que s’estava desaprofitant i que podia adequar-se per a construir un diàleg amb la ciutat.

Després de desenvolupar des de zero una estratègia de comunicació i marketing per a l’entitat i d’implantar un dircom a l’organigrama empresarial, vam començar la gestió activa de la reputació del CCIB. Publicitat a premsa escrita i digital, col·laboracions estratègiques o ús de storytelling per a explicar l’activitat del centre són algunes de les accions més destacades de la gestió de la comunicació a través de Vitamine.

L’estratègia 360º ha servit per a consolidar la reputació del CCIB i convertir l’organització en un altaveu del sector dels congressos a Barcelona.

Client: CCIB (Centre de Convencions Internacional de Barcelona)

Projecte: Gestió de reputació, Pla de Comunicació, Publicitat, Xarxes Socials

Àrea: Comunicació Estratègica i de Reputació

Close Menu